אחסון אתרים

האתר שלכם בידיים טובות

קצת רקע אודות עולם אחסון אתרים בשנים האחרונות

אז, שילמתם למישהו שיקים לכם את האתר, אבל השאלה היא – איפה האתר שלכם מאוחסן? לפני שנענה על השאלה הזו, קצת מושגים כלליים למי שלא ממש מבין – אתר אינטרנט בנוי מ-3 מרכיבים – כתובת האתר,
הנקראת גם דומיין או URL ,הקוד של האתר, המכיל את כל התכנות, הטקסטים והתמונות, ואכסון – מיקום בשרת שבו התוכנה של האתר מותקנת.

כאשר אנחנו בונים אתר, על מנת שהוא יהיה זמין יש להתקין אותו על שרת מחשבים המחובר לרשת האינטרנט, והליך זה נקרא אחסון אתרים. כמובן שבחירת השרת שבו האתר שלנו יאוכסן עשויה להשפיע על הרבה מאוד פרמטרים, ולכן חשוב לבחור שירות אחסון אתרים מתאים.

אחסון אתרים - שרתים

אילו נתונים של האתר שלנו יושפעו מספק אחסון אתרים שבחרנו?

כפי שאמרנו, ישנם פרמטרים רבים התלויים בשרת האכסון ומשפיעים על האתר שלנו, ביניהם ניתן למנות את הפרמטרים הבאים:
מיקום השרת – ישנן חברות ישראליות המציעות שירותי אכסון אתרים בשרתים הממוקמים פיזית בארץ, וישנן חברות המציעות שירותי אחסון אתרים בשרתים הממוקמים בחו"ל. כמובן שישנה עדיפות לאכסן אתר ישראלי בשרת בישראל, ובד"כ הם גם יהיו מהירים יותר

מהירות השרת – שרת האכסון הוא בעצם מחשב המחובר לרשת, והמפרט שלו יכול להשפיע על מהירות התגובה של השרת, אשר תתבטא במהירות העלייה של האתר שלנו ובמהירות התגובה. זכרון נמוך עשוי לפגוע במהירות, וזכרון גבוה עשוי לשפר, אולם המפרט כמובן ישפיע על המחיר, ואין טעם לשלם על מפרט שהוא הרבה מעבר לצרכי האתר שלנו.

"השכנים שלנו" – על שרת אחד עשויים להיות עשרות ולפעמים גם מאות אתרים, ולפעמים מספיק אתר אחד העוסק בתחום שאינו לגיטימי (כמו הימורים או מבוגרים) כדי לגרום למנועי החיפוש להסתכל על האתר שלנו בעין שלילית ולהתייחס אליו בהתאם.

תהליך אחסון אתרים

בשלב הראשון, אנחנו צריכים לבחור את המסר שאותו נעביר ללקוחות הפוטנציאלים שלנו, כיוון שמיתוג בבסיסו
הוא הליך שיווקי שמטרתו ייחוס של תכונה כלשהי למוצר שלנו, או לשירות שלנו, או לחברה שלנו. התכונה הזו
יכולה להיות יוקרה (במקרה של מרצדס), איכות (במקרה של נייק), חדשנות (במקרה של אפל), שירות מעולה
(במקרה של אוויס) או כל תכונה אחרת שנבחר.

בשלב השני, נכין את החומרים השיווקיים שנרצה להפיץ – זה יכול להיות באנרים, סרטוני וידאו, סרטוני אנימציה,
כתבות ועוד, וכמובן שניתן גם לשלב בין באנרים לסרטוני וידאו וכדומה.

בשלב השלישי נבחר את המדיום שדרכו נרצה לפרסם – קידום וידאו ביוטיוב? קידום וידאו בפייסבוק? באנרים ברשת המדיה של גוגל? מודעות תמונה בפייסבוק? באנרים במגוון אתרים אחרים? באנרים באפליקציות? כמובן שלא חייבים לבחור רק מדיום אחד, וקמפיין מיתוג מוצלח על פי רוב יכלול יותר מרשת פרסום אחת, כיוון
שהמטרה היא להגיע לקהל רחב ככל האפשר.

חברת נקסטסייט נחשבת לאחת הסוכנויות הדיגיטליות המובילות בישראל, וב-12 שנים האחרונות סיפקה שירותי
פרסום וקידום למאות לקוחות. אנו מספקים ללקוחותינו שירותי פרסום בגוגל ובפייסבוק כבר למעלה מ-5 שנים,
וניהלנו עבורם קמפיינים במגוון רחב של תקציבים, ואנחנו נשמח לעשות גם עבורכם קמפיין מיתוג. למידע נוסף אתה מוזמן ליצור עמנו קשר.

אחסון אתרים - שלבים