פייסבוק, הרשת החברתית שכולם נמצאים בה מאפשרת לעסקים מגוון אפשרויות פרסום, במנעד רחב מאוד של תקציבי פרסום, החל בתקציבים קטנים מאוד, של כמה מאות שקלים בחודש, וכלה בתקציבי עתק לחברות בינלאומיות.
בין השיטות הפופולאריות יותר לפרסום בפייסבוק ניתן למצוא את השיטות הבאות:
1 .קידום פוסטים מהעמוד העסקי – קידום פוסטים מסייע לנו להגיע אל לקוחות פוטנציאליים שלנו, על ידי קידום תכנים מהעמוד העסקי שלנו.
2 .הפנייה מהפייסבוק אל האתר שלנו / אל עמוד הנחיתה שלנו – בשיטה זו נוכל לייצר טראפיק (תנועה) מהפייסבוק אל האתר שלנו (או אל עמודי הנחיתה שלנו).
3 .קידום תכני וידאו – בשנתיים האחרונות פייסבוק נמצאת ב"מלחמה קרה" מול יוטיוב, ולכן היא נותנת דגש רב יותר על קידום וידאו. ניתן להשתמש בוידאו כדי לקדם את העמוד העסקי שלנו או כדי להעביר טראפיק
מהפייסבוק אל האתר שלנו.
4 .מיתוג עסקי – פייסבוק מציעה לעסקים מגוון אפשרויות מיתוג וחיזוק המודעות למותג (AWARENESS)